Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Σπιτονοικοκυρά και Υδραυλικός!

Λοιπόν Αναγνώστες μου! Ότι είμαι και πολύ τυχερούλης το ξέρουμε ήδη έτσι;;;(παπάρια είσαι είναι η απάντηση που ψάχνεις)

Πριν να φύγω για τις διακοπές του Πάσχα, για την ακρίβεια 5 λεπτά πριν κλείσω το σπίτι να πάω στο σταθμό, έγινε μια μαλακία με το πλυντήριο και αναγκάστηκα να κλείσω ρολόγια για να φύγω...

Επιστρέφω Λαμία και την παίρνω τηλέφωνο (αναγκαστικά άκουσα και την ηλίθια φωνή της) μου λέει ότι θα πάρει τον υδραυλικό να συνεννοηθεί και θα μου πει! Περνάνε 10 λεπτά και.... Τιριρι ριρι ριρι ριρι (Nokia tune)

Σ(σκύλα): Έλα Αχιλλέα... η Ε. είμαι(το ξέρω γαμώ την κοινωνία σου τέτοια υστερική φωνή καμιά καριόλα δεν έχει)
Α: Ναι. Τι έγινε;
Σ: Είπε ότι δεν μπορεί Παρασκευή και Σάββατο οπότε να το κλείσουμε για Δευτέρα
Α: Ε εντάξει θα το κάνουμε Δευτέρα
Σ: Πρωί σε βολεύει;(γιατί; σε ένοιαξε;)
Α: Ναι αλλά το αργότερο μέχρι της δύο μετά έχω δουλειά (του στυλ θυμήσου ρε τούβλο τι είχες κάνει)
Σ: Ναι ναι ναι μόνο αν αλλάξει κάτι να με πάρεις να μου πεις... δεν θέλω να μαλώνω...(όχι ΤΊΠΟΤΑ δεν θα αλλάξει ΔΕΝ θα σε γαμήσω παρ'το απόφαση σε παρακαλώ!)

Δευτέρα πρωί πρωί χτυπάει στις 8 το κουδούνι άνετη... έρχεται και ο μάστορας και ξεκινάμε... Της λέει να πάει να κλείσει από έξω την βάνα και αυτή χάνεται...

Αφού βγαίνω να την ρωτήσω τι στο πούτσο κάνει και αφού της είχα πει να σηκώσει το 5ο καπάκι το μεσαίο για να βρει την βάνα αυτή είχε ανοίξει και τα διπλανά και έχωνε το κεφάλι της μέσα λες και θα έβρισκε σκατά...

Σε κάποια φάση το καταφέρνει να το κλείσει. λέει οκ ο μάστορας πάω να μπώ μέσα στο σπίτι και τον ακούω να τσιρίζει ΚΛΕΙΣΕΕΕΕΕ ΚΛΕΙΣΕΕΕΕΕ! Ναι η ηλίθια παρθένα άνοιξε ξανά την βάνα έτσι για το χαβαλέ ενώ ο άλλος ήδη είχε ξεβιδώσει... λούτσα η κουζίνα και ο υδραυλικός μαζι

Αφού μπήκε μέσα και έκανε τον κινέζο (εγώ δεν ξέρω...δεν είδα...) άρχισε τις μαλακίες... "Ααααα αυτό που θα βάλεις τώρα είναι καλύτερο...(ναι αυτό που θα περισσέψει μπορείς να το βάλεις στον κώλο σου)" και έχω φέρει και χαρτί κουζίνας μαζί μου να μου ζητήσεις άμα χρειαστείς και άλλα τέτοια κουλά

Σε κάποια φάση ο υδραυλικός ήθελε να πάρει αυτό το τσαλί που είναι σαν τρίχες δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς! Και την ρωτούσε αν έχει νύχια! και η απάντηση...
"Οχι δεν έχω γιατι θέλουν καθάρισμα και δεν έχω χρόνο!"
ΝΤΑΡΑΤΑΤΑΝ Τι λες βρε ζώον...σοκαρίστηκα! Και πως ξύνεις το μουνί σου όλη την ώρα;;; Ποιο ελεύθερο χρόνο βρε σιχαμερή παρθένα αφού έχεις σπίτια και κάθεσαι;;; Πω τι να της πεις της στερημένης!

Γενικά όμως όπως πολλοί από σας καταλάβατε με γουστάρει ασύστολα :p
Θυμάμαι στις αρχές μέχρι που μαλώσαμε όταν πήγαινα για το νοίκι όλο με κερνούσε καφέδες μου έλεγε κιόλας να πάω και με την κιθάρα καμιά μέρα να της παίξω! Μετά κατάλαβα τι ήθελε να της παίξω...ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΟΥ καλύτερα να το κόψω και να το ταΐσω στα σκυλιά!

Το ότι δεν της κάθομαι την έχει κάνει τούρμπο αλλά πιο πολύ τούρμπο την έχει κάνει ότι κάθομαι σε άλλη! :p

Το μαρούλι είπε θα μου πάρει και πιτζάμες να μην με βλέπει νεγκλιζέ όταν έρχεται και της μπαίνουν ιδέες!:p

Τι να κάνεις αυτά έχει η ζωή! Επανέρχομαι με παιχνιδάκι!!!

15 σχόλια:

  1. ω ρε ζωον!!!
    εγω λεω να της παρεις κι αυτηνης δωρο ενα σκευος υδονης για να ξετσιτωσουν λιγο τα νευρα της.....
    πω πω πω!
    δεν τους αντεχω τετοιους υστερικους ανθρωπους......
    πως κρατιεσαι? δε μπορω να καταλαβω πως κρατιεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απιστευτη περιγραφη ως συνηθως.....
    χααχαχαχχαχαχααχαχχααχαχ
    προσεχε γιατι θα σε πει γαιδαρο παλι :ρρρρρρρρρρ

    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ms Colourfull Δονητη με επιχρυση χειρολαβη θα της παρω :p
    Και ΔΕΝ κρατιέμαι!

    Korinoskilo χαχαχα οχι εντάξει δεύτερη φορά μέσα σε μία μέρα δεν λέει! :Pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρε ασε τους δονητες και αλλαξες η μερα ..... ολα να τα περιμενεις:ρρρρρρ
    αχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε άκαρδο πλάσμα....

    Βρε κακούργε άνθρωπε....

    Τι σου ζήτησε η γυναίκα;;;;

    Να της τον ακουμπήσεις.

    Θα πάθεις τίποτα δηλαδίς;;;

    Ξέρεις για πόσα χρόνια θα χαμογελάει αυτή μετά από σένα;

    Ξέρεις τι φιλανθρωπία θα έχεις κάνει;

    Άσπλαχνε... τςτςτςτς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην το κάνεις για σένα...Για τη φουκαριάρα τη μάνα σου κάντο! Χαχαχα!
    Τι να πει κανείς για το..χαβά της αλληνής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΧΙΛΛΕΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΟΣ ΗΡΕΜΗΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ . ΤΟ ΤΣΑΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΝΑΒΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ Η ΜΑΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. korinoskilo Ααααα μη μου λες τέτοια! Όχι τίποτα παίρνει αέρα και άντε να την μαζέψω μετά :p (τώρα να δεις τι θα ακούσω :p)

    delfinoula όποιος είναι έξω απο το χορό... έλα καμάρι μου να στην γνωρίσω και μετά θα το ξανασυζητήσουμε!!! Ξεπερνάει τα ΟΡΙΑ του ψυχικού!! :p

    kitsomitso χαχαχαχα τέτοιο πράγμα για κανέναν φουκαριάρη! όπως είπαι και στην delfinoula!

    foukariara mana Τώρα με θύμησες ταινία! Ασπρόμαυρη με την καψερή μάνα να παρακαλάει για την κατάντια του παιδιού της και να το παρακαλά να έρθει στον ίσιο δρόμο!
    Απορώ γιατί ταραχτήκατε Μητέρα! (WoW)Αχ λες και δεν με ξέρεις!(relax)

    ΜΠΡΑΒΟ ομως καναβι ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΝΑ! Να μου ζήσεις έσπασα την κεφαλή μου χθες να το βρω :p Απαντώ και στα φιλάκια! Μουτς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βρε συ παλι χαχαχαχχαχαχα

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου και από εδώ!
    Ηρθες στο friends και έσπευσα.
    Καλή η πληροφορία για τον ωροσκόπο?
    Υδροχόος με Δίδυμο.
    Σου περισσεύει και σένα η τρέλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι απίστευτος! τέλειο!!
    Υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. stratos Απο τύχη εγώ μη τα συζητάς! Δεν πιάνομαι!

    spider Thanks thanks thanks! :) (Αν σου περισσεύει καθόλου υπομονή την δέχομαι :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε το φάλτσο σου!