Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Χριστός Ανέστη (για όσους δεν το κατάλαβαν)

Επιστροφή λοιπόν! Το Πάσχα πέρασε καλή περίοδος δεν λέω αλλά πάντα λίγο στενάχωρη!

Πάντως όσο ωραίο και να είναι αυτό που ονομάζουμε «Εξέλιξη» σε κάποια πράγματα δεν κολλάει πώς να το κάνουμε! Μην κοιτάζεις με απορία θα σου εξηγήσω!

Μεγάλη Παρασκευή η μέρα του επιταφίου ανέκαθεν μετά την εκκλησία αρχίζει η περιφορά των επιταφίων όπως παντού φαντάζομαι! Στην Δράμα εκείνη την μέρα εμφανιζόντουσαν δυο φιλαρμονικές μπάντες!

Η μία ακολουθούσε την εκκλησία του Αγίου Νικολάου που είναι στην πλατεία(άρα δεν προλαβαίνει πολλά πολλά) και η δεύτερη ακολουθούσε των Δώδεκα Αποστόλων που είναι κοντά στην γειτονιά μου!

Εγώ με τις μπάντες βρε παιδιά έχω ένα κόλλημα ο μουσικούλης, λιώνω! Και ειδικά με την μελωδία που παίζει εκείνη την μέρα! Πάντα όταν την άκουγα ΝΑ τα δάκρυα!

Φέτος πηγα στην εκκλησία αυτή της γειτονιάς μου με σκοπό να πάω με τον επιτάφιο μέχρι την πλατεία μαζί με την μπάντα!

Παραλίγο να μην πάω καθόλου βασικα στον επιτάφιο λόγω απονεύρωσης που με πέθανε αλλα η μάνα μου με ρωτούσε και με ξαναρωτούσε αν θα έρθω περιμένοντας να πω ναι! (πώς να της πω όχι! Γεια σου ρε μάνα!)

Πάμε λοιπόν στην εκκλησία και… ναι πολύ σωστά η μπάντα ΠΟΥΘΕΝΑ! Α ρε τύχη!!!!! Τι τα θέλεις είχε γίνει και ένα κουλό πέρσι με τις μπάντες και τον βιαστικό Δεσπότη και νατα τώρα!

Και στο φινάλε έψαλαν το Ω γλυκύ μου Έαρ σε μία πραγματική «εκτέλεση»! Τι το αλλάζετε ρε παιδιά;;; ήταν ξεπερασμένο και έπεσε θέση στα τοπ τεν και είπατε να κάνετε αλλαγή μήπως και πουλήσει;;;; Ε όχι! Να που δεν κολλάει η εξέλιξη!

Έχω κι άλλα τέτοια σκηνικά με την χρυσή μου τύχη θα τα αναλύσω στο επόμενο ποστ! (ωχ ναι θα γράψει κι άλλα αυτός :p)

Σε τούτο το σημείο θα πω στο κορινόσκυλο (λατρεμένο ρίξε μια ματιά) ότι δεν έχουμε μόνο ένα νετ καφέ στην «παραλία» μας! Όσο για τον όρο παραλία και ο σχολιασμός αυτού ανάγεται σε ζήλια! (είμαστε άφταστοι αμ πως! :p)

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τους καινούριους μου αναγνώστες που πολύ θα ήθελα να μου αφήσουν ένα σχολιάκι για να μου δώσουν το παρόν και για να βρω πιο εύκολα το προφίλ τους για να τους ψαχουλέψω!

Αυτά προς το παρών επανέρχομαι!

9 σχόλια:

  1. χρονια πολλα φιλε

    εγω με μπαντες ..εκκλησιες και αλλα
    δεν τα παω καλα οποτε και το αφηνω σε σας που ξερετε

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα τι μουσικουλης θα εισουν αν δεν σου αρεζαν οι μπαντες :Ρ

    εγω βρε παω σε ενα που εχει ησυχια οχι τα νταμπα ντουμπα απο τα πιτσιρικια .... και κανουν και ωραια σοκολατα :Ρ
    οσο για το παραλια...... δεν το λεω εγω .... οι δραμινοι το λενε .. ειναι ορος απο παλια... αντε ... μη μου λες για δραμα ... γιατι αντε.... πηγα 1.5 χρονο σχολειο στο δοξατο οποτε σους:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. skoulikaki! με τις εκκλησιες η αληθεια ειναι ουτε εγω τα παω καλα! Δεν παταω μπορω να πω!

    Φιλι επισης!

    korinoskilo αμα δε σε πω εγω για Δραμα ποιος θα σε πει; 18 χρονια ημουν εκει καθημερηνως! Αρα εσυ σους(nova styl):p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε, καλώς ήρθατε, και είχε μείνει το καφενείο χωρίς μουσική και οι πελάτες φώναζαν τα λεφτά μας πίσω. Θα σου κόψω για κάνα δυο εβδομάδες το μεροκάματο αλλά πρέπει να βγάλω και εγώ τα σπασμένα…κρίση, πολύ κρίση λέμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εισαι ωραιος Καφετζή! Θα την περασουμε την κριση μην μασας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά λοιπόν έστω και χωρίς μπάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου κηπουρέ! Χρονια πολλά και καλωσήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτο εννουσα και εγω ουτε παταω απλα ειμαι να μην το πω αχαχχα

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε το φάλτσο σου!