Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

10+1 Πράγματα που δεν ξέρετε για μένα!

Με προσκάλεσε το Μαρούλι το αγαπητό και παίζω!

1)Είμαι υπερβολικά ευσυγκίνητος! Μπορώ να κλάψω ακόμα και με μία διαφήμιση των 20 δευτερολέπτων (το ότι έχω μια ζωή τα νεύρα μου είναι άλλο καπέλο και δεν με εμποδίζει σε αυτό :p)

2)Φίλησα πρώτη φορά κοριτσάκι στην πρώτη δημοτικού, την Μαιρούλα στα κρυφά πίσω από τις παλιές τουαλέτες του δημοτικού με θεατές τελικά το υπόλοιπο σχολείο! Τη Μαιρούλα την ήξερα από τα νήπια! Θυμάμαι χαρακτηριστικά την γιαγιάκα μου να έχει βγάλει σπυριά όταν της το είπα και με μάλωσε κιόλας γιατί δεν ήξερα τι αρρώστιες κουβαλάει η Μαιρούλα! :p

3)Είχα κάποτε έναν φίλο αυτοκολλητάκι μου που μετά από 5 χρόνια που ήμασταν ΟΛΗ την μέρα μαζί και κάναμε πολλά πράγματα πλέον δεν μιλάμε από μια μαλακία…(δεν θα το αναπτύξω περισσότερο ακόμη με στεναχωρεί)

4)Έχω υπέρτατη αδυναμία στην φουκαριάρα την μάνα μου και θέλω να της μοιάσω γιατί λατρεύω πολλά πράγματα στον χαρακτήρα της

5)

6)Μεγάλωσα με 4 γυναίκες!(Γιαγιά, Μάνα και δυο αδερφάδες μεγαλύτερες από μένα) Αυτό έχει τα καλά του και τα κακά του! Πάντως είμαι ο άντρας του σπιτιού (με ότι συνεπάγεται αυτό) και γουστάρω!

7)Συνεχίζω να είμαι φιλότιμος και δεν πρέπει! Τουλάχιστον τώρα είμαι πιο προσεκτικός αφού έφαγα τα μουτράκια μου αρκετές φορές!

8)Παίζω αρμόνιο, κιθάρα, προσπαθώ λίγο το ακορντεόν και σε λίγο θα πάρω και μπουζούκι! Κατά βάση είμαι αυτοδίδακτος! Τραγουδάω επίσης! Και όλα αυτά ξεκίνησαν από την μάνα! Φιλί!

9)Με έχει τσιμπήσει σαρανταποδαρούσα και πραγματικά ΠΟΝΕΣΕ :p Βέβαια πόνεσε και η κορτιζόνη στο κωλαράκι μετά :p

10)Μου αρέσουν τα μαστορέματα παντός τύπου! Και γενικά πιάνουν τα χέρια μου οτιδήποτε!

10+1)Δεν περίμενα ποτέ να κάνω 24 αναγνώστες! Σας ευχαριστώ όλους ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Εύχομαι να αυξάνεστε και να πληθύνεστε!

Προσκαλώ: SKPOUTZAKO,Στράτο,Single mamma,Evi,Ms Colourfull,Korinoskilo,Mata,Palirroia και φυσικά όποιον έχει την ευχαρίστηση να παίξει!

16 σχόλια:

  1. mousikouli σε ευχαριστω παρα πολυ για την προσκληση σου αλλα εχω ηδη παιξει το ιδιο παιχνιδι!
    ...και ειλικρινα δεν εχει αλλαξει τιποτε απο τοτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ 1 ΚΑΙ ΤΟ 4.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΠΑΙΞΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΕΣΕΙ..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ms Colourfull Ναι το παρατήρησα! Τα έγραφα βιαστικά και δεν θυμόμουν ποιοι έχουν ήδη παίξει! :)

    SKPOUTZAKO Είναι οικογενειακό μας φαίνεται! ;) Καλή πρωτομαγιά επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το εχω παιξει πριν κανα μηνα νομιζω θενκςςςςςς

    να μεινεις οπως εισαι .... με τα καλα σου και τα κακα σου :)))))))

    καλο μηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. korinoskilo Βιάζομαι βιάζομαι! πάω να το βρω να το διαβάσω!

    Θα μείνω θα μείνω το υπόσχομαι!

    Καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λοιπόν τελικά εσύ μου θυμίσεις υπερβολικά εναν φίλο μου από Αθήνα!
    Αυτοδίδαχτος κιθαρίστας κι αυτός με καταπληκτική φωνη, ευαίσθητος, εχει παθει κατι παρομοιο με το δικο σου 3)...και κατι αλλο που μου διαφευγει αυτη τη στιγμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ms polixromi Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως γίνεται και θυμίζω σε όλους κάποιον γνωστό , φίλο ή συγγενή του; Οχι οτι με χαλάει και τέτοιες βλακείες! Απλά αρχίζει να είναι περίεργο!

    Τέλος πάντων αφού μου μοιάζει τόσο θα πρέπει να είναι σχεδόν τέλειος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οχι μωρε ενας μαλακας ειναι εκει περα.....
    πλακα κανω
    ειναι πραγματι πολυ καλο παιδι και πολυ καλος μουσικος...

    πως γινεται? τι να σου πω....
    μαλλον θελουν ολοι να σε αντιγραψουν...
    εισαι ειδωλο παπιε!
    σε λιγα χρονια τα 15χρονα θα κανουν ουρες εξω απο τα καμαρινια σου και οταν περνας θα σου φωναζουν
    "μουσικουυυληηηηηηηη..."(σε στυλ σακηηηηηη...)

    χαχαχαχαχα :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαΧΑΧΑχαχαχχα Με ξέκανες! Ναι τελικά νομίζω αυτό πρέπρει να συμβαίνει! Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση βρε παιδί μου!!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μουσικούλη και εμένα μου θυμίζεις ένα φίλο από Θεσσαλονίκη. Τι γίνεται? Πολύ περιέργα πράγματα. Μήπως να ενημερώσουμε τον Χαρδεβέλλα? χαχαχα!
    Από μικρός στα βάσανα βλέπω...
    Για τον φίλο δεν σχολιάζω αλλά ελπίζω κάποια στγμη να σε εκτιμήσει αν και μπορει να το έχει κάνει αλλά λόγω εγωισμού να μην το παραδέχεται.
    Μάνα είναι μόνο μία και καλά κάνεις και την λατρεύεις.
    Στέλλα να το πάρεις το αγόρι, να το πάρεις μην το παιδεύεις λαλαλαλαλαλα! ειναί κρίμα να κοοοοοοοοοοοοοοροιδεύεις!(και μουσικη χαχαχα)
    Πιάνουν τα χέρια σου ε? Δεν πιστεύω να είσαι αυτό που λέμε μαστροχαλαστής χαχαχα!

    Εμείς σε ευχαριστούμε που μας χαρίζεις λίγο από τον εαυτό σου!
    Μαρουλοφιλάκια και Στέλλα το καλύτερο παιδί μας πήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Maroulaki Με αντιγράφουν παντού!!!! Δεν έιναι δυνατόν!
    Mαστροχαλαστής ποτέ! Αυτοί και καλα που ξέρουν είναι οι χειρότεροι και εκνευρίζουν εμας που ξέρουμε! Και στο τέλος μας φωνάζουν για να φτιάξουμε την ζημιά! :p
    Όσο για το καλύτερο παιδί έτσι πες τα να τα ακούει ο κόσμος! Μπορεί να είμαι πειραχτήρι και να διάολος αλλα πάνω απο όλα καλό παιδί! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μουσικούκη μ΄αρέσεις πολύ και γουστάρω με χίλια να σε διαβάζω γιατί είναι τόσο ζωντανά όσα λες που σχεδόν τα ζω κι εγώ.Αυτό ειναι ταλέντο που έχεις κι ελπίζω να το ξέρεις...Απόλαυσα ΑΠΕΙΡΑ το χέσιμο με την σπιτονοικοκυρά σου γιατί μου θυμήζεις εμένα σε ανάλογη κατάσταση με την ¨"από πάνω",κάτι από ταινιές του Σακκελάριου φάσεις όσπου στο τέλος την πλάκωσα και ησύχασα(το πρόστιμο όμως έτσουξε λιγάκι..700 ευρουλάκια!)χαχαχαχα
    Για το παιχνίδι θα πρέπει να γραψω 10+1 πράγματα για μενα?θα το κάνω...εγώ προειδοποίησα πάντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Evi Πραγματικά με έκανες λιώμα! Σε ευχαριστώ πολύ!

    Καλά έκανες και την πλάκωσες αμα σου τάραξε την ψυχική ηρεμία!!!(και μπροστά στην υγεία χαλάλι τα λεφτά!)

    Ναι ναι θα γράψεις για σένα! και περιμένω να το διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά σου μικρέ :)))
    Μόλις απέκτησα σύνδεση (μετά από 2+1/2 μήνες).
    Το παιχνίδι δεν θα το παίξω γιατί δεν προλαβαίνω (μαλακίες, δεν θέλω να μάθετε κι άλλα για μένα :-P).
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανα και καθυστερήμενα σ΄ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση αλλά το έχω παίξει ήδη το παιχνίδι!

    Πάντως σε βρίσκω πολύ ενδιαφέρων άτομο και χαίρομαι που γνωριστήκαμε!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. mamma επιτελους!!! Σε είχα χάσει! Αααα πρέπει να μας το κανεις το χατιρι πιστευω :p

    Ματα Αν και καθυστερημενα παρακαλώ δεν κάνει τίποτα!
    Η χαρά δική μου! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε το φάλτσο σου!