Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Ατιμη κοινωνία Ατιμη Tellas

Λοιπόν είχα να γράψω από πέρσι που έλεγα για τα μουσικά μου, τα οποία θα τα αναλύσω άλλη φορά, τώρα υπάρχει άλλο θέμα!!!!

ΚΑΝΕΙΣ μην κάνει το λάθος να τραβήξει αυτά που τραβάω! Και το καλύτερο? ΧΩΡΙΣ να το θέλω!

Ένα ωραίο πρωινό του Νοέμβρη θαρρώ με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας μου και μου είπε να αλλάξουμε φορέα γιατί ο ΟΤΕ μας βγαίνει ακριβός (εγώ Λαμία αυτός Θεσσαλονίκη) του λέω εντάξει αλλά άφησε με να το ψάξω διότι είσαι και άσχετος όπως και να το κάνουμε!

Φυσικά και δεν περίμενε και πήγε σε ένα κατάστημα Wind και όλα τα υπόλοιπα είναι ευκόλως εννοούμενα… μου το ανακοίνωσε έκανα τον σταυρό μου και περίμενα!

Μετά από ένα μήνα (Δεκέμβριος) μου κόβουν το ιντερνετ ωραία και χαλαρά!
Παίρνω τηλέφωνο μου λένε τα σχετικά με τις ενεργοποιήσεις κτλ κτλ

Κάνω την ενεργοποίηση μέσω της κοπέλας μου και από κει ξεκινάει το κακό!
Το τηλέφωνο κατά διαστήματα νεκρό και η ταχύτητα το μαύρο μου το χάλι με dial-up θα έτρεχε καλύτερα!

Να μην τα πολυλογώ μετά από άπειρα τηλεφωνήματα στο τιμημένο(εκ του σήκωσε το) Τμήμα εξυπηρέτησης(και καλά!) τους όλο υπάρχει ένα γενικό πρόβλημα στο δίκτυο τους και όλο το διορθώνεται και όλο αδιόρθωτο είναι!

Τρείς διαφορετικές ημερομηνίες παρατάσεις κάθε φορά η μία μετά την άλλη!
Να μη ξεχάσω να πω πως ο εξοπλισμός ήρθε σήμερα… πως το βρίσκεις?

Τώρα πάλι περιμένω ότι θα φτιαχτεί κατά τα λεγόμενα τους(που δεν το πιστεύω να χτυπιέσαι κάτω) στα μέσα του Ιανουαρίου.

ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ εγώ με το που ξημερώσει η 16η του Ιανουαρίου στέλνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ ΜΗΠΩΣ και βρω την υγειά μου!

Επόμενα: Άτιμη κοινωνία Άτιμη Tellas No2 , Άτιμη κοινωνία Άτιμη Tellas No3, Άτιμη κοινωνία Άτιμη Tellas No4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το φάλτσο σου!