Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Η Δικαίωση!

Λοιπόν ας πούμε κάτι που δεν έχουμε πει και δεν ξέρετε!
Εγώ είμαι μουσικός παίζω μουσική από πολύ μικρός (την είχα την φλασιά μου σαν μπόμπιρας) Μαζί με αυτό τραγουδάω κιόλας εντός και εκτός μπάνιου :P

Τόσα χρόνια λοιπόν ποτέ δεν έπαιξα κάπου συστηματικά, έπαιζα από καμία φορά σε μερικά μαγαζάκια έτσι για το χαβαλέ περισσότερο αλλά ήθελα και ειδικά τον τελευταίο καιρό απεγνωσμένα να παίξω και να τραγουδήσω κάπου!

Κοίτα να δεις τώρα πως τα φέρνει η μοίρα! Εκεί που είπα «Αχιλλέα αγόρι μου αστό δεν πρόκειται να βρεις δουλειά τράβα σε καμιά καφετέρια σερβιτόρος» πάω σε ένα μαγαζί για καφέ και μου λέει ο ιδιοκτήτης(αφού με άκουσε να σιγοτραγουδάω ένα κομμάτι)
«Ρε συ? Τραγουδάς?»
«Ανέκαθεν» του λέω!
«Έχω ένα φιλαράκι που παίζει σε μαγαζιά κτλ κτλ να τον πάρω ένα τηλέφωνο?»
«Τα ρωτάνε αυτά? Πάρε!»
Και κάπως έτσι ήρθα σε επαφή με τον Γιάννη! Σήμερα λοιπόν θα πάω για πρόβα και κάποια στιγμή θα κλείσουμε και μαγαζί!

Δικαίωση λοιπόν! Επιτέλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το φάλτσο σου!