Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Άτιμη κοινωνία Άτιμη Tellas No2

Σήμερα θα έκανα την καταγγελία όπως ξέρετε! Είπα ας πάρω ένα τηλέφωνο πρώτα να με κοροϊδέψουν μία τελευταία φορά και να τους τα πω ένα χεράκι και να τους ανακοινώσω την επόμενη κίνηση μου!(είμαι πολύ καλός άνθρωπος τελικά!)

Εδώ να σημειώσω πως ΧΩΡΙΣ μισό δευτερόλεπτο αναμονής μιλάω με μία κοπέλα από το τμήμα του ιντερνετ(ίσως είναι καινούρια και απαντάει αμέσως) Με ενημερώνει πως το πρόβλημα θα διορθωθεί τελικά στις 19 του μηνός!

Αρχίζω και εγώ να τις λέω ότι το έχουμε ακούσει κι άλλη φορά αυτό κτλ κτλ κτλ! Μου λέει ότι έχω δίκιο(τι μεγάλη έκπληξη!) αλλά αυτή θα είναι η τελική ημερομηνία επίλυσης του θέματος!

Της ανακοινώνω και εγώ λοιπόν πως θα περιμένω αλλά άμα δεν γίνει τίποτα εγώ θα κάνω την καταγγελία μου και αν συνεχιστεί θα ΑΠΑΙΤΗΣΩ διακοπή της σύνδεσης χωρίς να επιβαρυνθώ με το πρόστιμο λόγω του ότι διέκοψα το συμβόλαιο πριν τον έναν χρόνο!
Μου είπε να κάνω όπως νομίζω πολύ ευγενικά και κλείσαμε!
Ας δούμε τι θα γίνει!!!

Προηγούμενο: Άτιμη κοινωνία Άτιμη Tellas
Επόμενο:Άτιμη κοινωνία Άτιμη Tellas No3
Μεθεπόμενο: Άτιμη κοινωνία Άτιμη Tellas No4

5 σχόλια:

  1. Oπλίσου με υπομονή και κάνα καφάσι Πονστάν (μα Λοναρίντ για τον πονοκέφαλο και συ; Βαριά, πολύ βαριά!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουρούνα Ναι μονο που δεν ξέρω που να την βρω την ρημάδα την υπομονή! Μας τελείωσε!
    (Λοναρίντ γιατί έχω ένα θέμα με τους πονοκεφάλους και το αυχενικό οπότε δεν τα βγάζω πέρα με τα ελαφριά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KANE ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ..ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Ναι πάνω κάτω αλλά αυτοί ΔΕΝ περιγράφονται!
    Ο ΟΤΕ μας έπιανε τα οπίσθια(κώλο :P ) αλλά τουλάχιστον είχαμε ταχύτητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ έχω περάσει πολύ δύσκολα με την Τελλάς. Τέσσερις μήνες με παιδεύανε. Τι να πω, είναι να μην σου τύχει.
    (μήπως να κάνεις ομοιοπαθητική; εγώ έτσι κρατάω υπό έλεγχο το άσθμα... όχι πως με ξέχασε τελείως αλλά τουλάχιστον δεν παίρνω πλέον εισπνεόμενα κορτιζονούχα--το ποστ των ιατρικών συμβουλών το κάναμε))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε το φάλτσο σου!