Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Μαλλιαρο βιτσιο

Λοιπόν φίλοι μου απο το καλοκαιρι του `12 με επιασε ενα βιτσιο! Οχι ρε τυπου πενηντα αποχρωσεις του βεραμαν... (δεν την γυρισα ακομα την θεματολογια) ενα βιτσιο αγνο φαινομενικα μη τρομαζεις απο τον τιτλο!

Φαινομενικα διοτι μολις πιαστεις η μαλλον σε πιασει αυτο τελειωσαν τα αστεια. Εχεις κολλησει πια και δεν υπαρχει και καμια γνωστη θεραπεια! Πριν αρχισεις τα τρισαγια και τους εξορκισμους στασου να σου πω για το πλεξιμο μιλαω! Θα σε βρω δυο γραμμες παρακατω πιες λιγο νερο και συνεχιζω!

Ναι λοιπον πλεξιμο! Πολυ εθισμος ρε παιδι μου! Πλεκω πλεκω και δεν τελειωνει που λεμε!! Εχεις ακουσει που λενε ειναι ηρεμιστικο, χαλαρωτικο κτλ; Ναι αυτο αληθεια ειναι! Αλλα και αυτο που ειναι αληθεια επισης και δεν στο λενε, αλλα θα στο πω εγω γιατι δεν κραταω το στομα μου κλειστο, ειναι οτι μεχρι να το μαθεις και να χαλαρωσεις σου κανει τα νευρα κροσια απο αυτα τα πυκνα τα πλουσια!

Δεν ξερω αν εχω ριξει αλλη φορα τοσο αναθεμα σε ενα κομματακι αλουμινιο διοτι μιλαμε για βελονακι!! Χαμος αναμεσα σε βιντεο αγγλικα και να μεταφραζω εγω σαν ιντιανα τζοουνς τι ειναι το ενα και τι αλλο που λεει αναμεσα σε ορολογιες στο γουγλη... (ναι ηθελα να πλεξω και με την μια κατι οχι να τα παω με την σειρα τους τα πραγματα ο βιαστικος)

Εν τελη εμαθα ομως και με χαλαρωσε και βλεπω υπαρχουν αρκετα και αξιολογα μπλογκ με πλεκτικα αλλα... εκτος οτι το καημενο το βελονακι το βλεπω σαν να ειναι πιο στην μπαντα δεν υπαρχει κι ενα που να το γραφει αντρας!!

Και λεω λες; Λες να φτιαξω ετσι το μπλογκι με βελονακι αλλα στο πιο αντρικο του ρε παιδι μου; Πες μου ομως να ξερω!!!!

Θα ανεβαζα φωτο απο το πρωτο δημιουργημα που ειχε ακουσει οτιδηποτε σε εκκλησιαστικα ειδη μεχρι να γινει αλλα γραφω ξαπλα τωρα οποτε την αλλη φορα!

ΥΓ. Οκ ηρθε η ωρα του! Να το ξεπουπουλιασμένο το παπουτσάκι! Για πρώτη φορά καλό το λες :p

Αιντε σας φιλω στα μουτρα!

6 σχόλια:

  1. Πολύ καλή προσπάθεια, συνέχισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ! Αυτό ήταν το 12 έχω εξελιχθεί αρκετά από τότε! Λέω να αρχίσω να τα ανεβάζω εδώ όσα έχω σε φωτογραφίες τουλάχιστον!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Mousikoulis, Είσαι πολύ ευρηματικός, χιουμορίστας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να που σε βρήκα κι εδώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω! Αχ έπιασες τα βελονάκια και άφησες το πληκτρολόγιοοοοοοοο! Πάω να δω παλιές δημοσιεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε το φάλτσο σου!