Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Ίσως ξαναγράψω

Ίσως ξαναγράψω λοιπόν, ίσως και όχι από την άλλη.
Ίσως άμα ξαναγράψω να αλλάξω το ύφος μου, γιατί ίσως να έχει αλλάξει.

Κάτι σαν νοσταλγία με έπιασε για το μαραφέτι αυτό δεν ξέρω...

Είμαι σε μια μεταβατική περίοδο τα τελευταία δύο+ χρόνια περίπου και με ζορίζουν τόσο κάποια θέματα, που πρέπει να υπάρχει κάτι που δεν θα με ζορίζει! Κάτι που να μην θέλει μία απάντηση καθορισμένη, που να μην απαιτεί μία δική μου ενέργεια και απλά να καλύπτεται από την διάθεση μου και από το αν Ίσως θέλω να ασχοληθώ μαζί του!

Ίσως αλλάξω και θεματολογία, όχι ότι είχα κάποια συγκεκριμένη πριν, αλλά ίσως τώρα να κάνω μια!

Αισθάνομαι λίγο σαν τον μακρινό συγγενή εδώ πέρα αλλά δεν θα του δώσω σημασία! Στο μυαλό μου έρχονται σκέψεις του τύπου "Κοίτα τον μαλάκα τώρα θυμήθηκε να γράψει μετά από μισό αιώνα" Ναι τώρα θυμήθηκα και ούτε που με ενοχλεί που αν δεν πέσει κανείς εδώ κατά λάθος δεν θα το διαβάσει!

Ο mousikoulis που έγραφε δεν είναι ο ίδιος με αυτόν που γράφει τώρα! (ίσως και το "mousikoulis" να πάρει τον πούλο πρέπει να βρω κανένα όνομα πιο σοβαρό) Δεν είναι ο ίδιος λοιπόν αλλά μην νομίζεις ότι έπαθε και καμιά μετάλλαξη... μεγάλωσε λιγάκι αυτό είναι όλο και σίγουρα είναι κομμάτι πιο κουρασμένος ψυχολογικά από ότι ήταν πριν! Αλλά αυτό το τελευταίο θα αλλάξει σίγουρα χωρίς ίσως!

Είδα άλλαξε πολύ ο blogger εγώ δεν θα αλλάξω τα παραβάν μου, θα βάλω διαφημίσεις όμως αν με αφήσει!

Αυτά εν ολίγην τυχαίε μου αναγνώστη!!! Ίσως να τα ξαναπούμε!

Φιλιά στα μούτρα (όχι αυτό δεν θα το αλλάξω) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το φάλτσο σου!