Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Ζεστάθηκα!

Ναι αμέ φτιάχτηκε το καλοριφέρ αλλά μέχρι να φτιαχτεί μου βγήκε η Παναγία!

Είχα μείνει εκεί που θα ερχόταν να το τσεκάρει αυτός ο αδερφός της γυναίκας του διαχειριστού(για να μιλάμε και καθώς πρέπει) :p Ήρθε λοιπόν αυτός το είδε από δω το είδε από κει ξαναβάλαμε τον θερμοστάτη που είχα βάλει εγώ τον καινούριο (και δεν έφταιγε αυτός)
και λέει "Χμμμ χάλασε η ηλεκτροβάνα!" ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ! Ποιος είσαι; Ο μάγος του Οζ είσαι τελος πάντων; Μου λέει οτι επειδή έχει πολύ δουλειά αυτό για να γίνει θα έρθει αύριο!

Δεν με χάλασε εμένα! Στο μεταξύ όμως ο σπιτονοικοκύρης ήθελε να φέρει τον δικό του μάστορα για μη του βγει ο κούκος αηδόνι! Έρχεται την Τρίτη λοιπόν στις 9 το πρωί, εγώ έγραφα μεσημέρι κιόλας, μπαίνει μέσα...κοιτάει τον θερμοστάτη... τον ανοίγει... του αλλάζει τις συνδέσεις! Τις αλλάζει ξανά και ξανά! Και τις φέρνει πάλι όπως τις είχα κι εγώ!

Βλέπει ότι κολλάει η βάνα(κατά τις 11 αυτό) και διαπιστώνει οτι κολλάνε όλες στην πολυκατοικία και επειδή είχε δουλειά να αλλάξει η μία και προφανώς βαριότανε και ήξερε οτι θα φάει μανίκι γιατί το σύστημα ήταν παλιό και ήθελε προσαρμογή, και επειδή μυρίστηκε οτι θα τα τσεπώσει πρότεινε να περιμένουμε να βγει ο χειμώνας και να τις αλλάξει όλες μαζί μαζί με τον πίνακα του ωρομετρητή κάτω! "No Fycking Way" ήταν η απάντηση μου αυτολεξεί!

Δεν με αφορά αν χάλασαν όλες! Εμένα με νοιάζει να γίνει η δικιά μου! Αφού το σκέφτηκε και πήρε την αποφάση οτι απο μένα δεν γλιτώνει ήθελε να ψάξει να βρει τον μάστορα που έκανε τις εγκαταστάσεις πριν 20 χρόνια! Και Αφού βεβαιωθήκαμε οτι δεν πέθανε έφυγε και περίμενα να με ειδοποιήσουν!

Με ειδοποιήσαν την τετάρτη το βράδυ ότι θα έρθει να το φτιάξει την Πέμπτη(τη μέρα των γενεθλίων μου) στις 9 το πρωί πάλι! Ήρθε έβγαλε την παλιά και έβαλε την καινούρια και περιμένουμε να κάνει τις συνδέσεις! Εκεί έγινε το μεγάλο κέφι! Απο τις 10 μέχρι τις 3.30 που έφυγε δεν κατάφερε τίποτα... Έγραφα κι εγώ πάλι! Και δώσαμε ραντεβού να έρθει και το απόγευμα!

Ήρθε στις 6.30 και κάπου στις 8.30 τελικά λύθηκε το μεγάλο πρόβλημα! Αφού είχε πάρει ένα καρο τηλέφωνα σε τεχνικές και φίλους και γνωστούς! Που τελικά ένας γνωστός το έλυσε απο το τηλέφωνο το πρόβλημα! Όλα καλά χαρές και πανηγύρια αλλά η μέρα των γενεθλίων μου χάθηκε και εγώ για δώρο πήρα ένα κρύωμα και πυρετό, με το κρύο που είχε εκείνες τις μέρες!

Τώρα επικεντρώνομαι στην εξεταστική μου γιατί νομίζω είμαι σε καλό δρόμο! (δεν με παίρνει να είμαι σε κακό ούτως η άλλως :p) Αυτά για την ώρα απο τον τυχερό σας φίλο!

Τα ξαναλέμε και φιλιά στα μούτρα!

6 σχόλια:

  1. Είσαι τυχερός και πάψε να γκρινιάζεις.
    Τι κάνουν εδώ οι αστρολόγοι, μπρίκια κολλάνε?
    Και στην εξεταστική θα διαπρέψεις.
    Περιμένουμε νέα σου.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΗΨΟΥΛΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Συμμορίτες μου βάλτε το αστρολογικό σας χέρι πάνω μου γιατί δεν την παλεύω :p Θα σας ενημερώσω για νεότερα μη μου αγχώνεστε! :p

    @ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ θειούλη καλό μήνα και σε σένα λεβεντιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mousikouli Χρόνια σου Πολλά για τα γεννέθλια σου ό,τι επιθυμείς. Παρά τίποτα καλό και το κεκάκι, του χρόνου έχει ο Θεός :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχουττοοο ειχε γενεθλια και δεν το φιλισα στο μετωπο.... πρεπει να επανορθοσω!!!!

    σμουτς σμουτςςςςς σμουτςςςςς

    και σλουρπ ( απο κορινα)

    να σε χαιρομαστεεεεεε

    τι αναγκη βρε εχεις εσυ απο ζεστη ... θερμοαιμος αντρας?:ρρρρρ


    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Εύα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κι εσύ ότι επιθυμείς!!! :D

    @Λενιώ Απαράδεχτη! Είχα κουρευτεί κιόλας να ανοίξει το μέτωπο να με φιλήσεις πιο καλά κι εσύ τίποτα :p

    Θερμόαιμος είμαι αλλά είμαι και τελειομανής εκεί χαλάει η δουλειά :p

    Ένα τρίψιμο πίσω απο τα αυτάκια στο κορινάκι απο μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε το φάλτσο σου!