Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Το λοιπόν...

Όπως θα έχετε πάρει πρέφα σταμάτησα να γράφω! Δεν με γεμίζει μπορώ να πω...

Ίσως επειδή δεν έχω κάτι πολύ ζουμερό να σας πω, και απο το να γράφω φιλοσοφίες και συμπεριφορές περί (απα)ανθρώπων προτιμώ να μην γράφω καθόλου!

Αυτό που με θλίβει όμως δεν είναι οτι δεν γράφω αλλά οτι χάνω την επαφή με αυτούς που με ενδιαφέρουν! Και αυτό είναι πραγματικά που δεν μου αρέσει καθόλου! Όπως έκανα μια περασιά και σήμερα απο τα blogs σας (και χωρίς να αφήσω τα ίχνη μου όπως κάνω τον τελευταίο καιρό, ίσως απο τύψεις!) Διάβασα κάτι που μπορώ να πω με άρεσε πολύ

Η φίλη μου η Μάτα το έκανε και ήταν κάτι που ήθελα να το κάνω εδώ και καιρό αλλα δεν ήξερα πως θα φαινότανε!(δεν είναι η πρώτη φορά που συμφωνούμε άλλωστε με την Μάτα :p)

Να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχούλες! Έχετε κι εσείς τις δικιές μου μα πιο πολύ σας ευχαριστώ για όλο αυτό το "αλισβερίσι" μας!

Δεν ξέρω αν και πότε θα ξαναγράψω και αυτή την φορά δεν είναι σαν το προηγούμενο αστειάκι μου!

Το λοιπόν θα σας αφήσω κι εγώ την διεύθυνση μου (του google είναι ήδη στο προφιλ)
n_achilleas@hotmail.com Θα χαρώ πολύ να τα πούμε με όσους έχουν την θέληση φυσικά!

Φιλιά στα μούτρα! Και ίσως τα ξαναπούμε! Και όποιος μπαίνει σε τούτο δω το Blog να μην ξεχνάει να περνάει μια βόλτα απο τους αγαπημένους μου blogers

9 σχόλια:

  1. αχ κριμα που δεν εμπνέεσαι να γραψεις εδώ ότι σε προβληματίζει και να το συζητήσουμε... είναι ωραίο να ανταλλάσσεις απόψεις, αλλά αφού έδωσες το μσν σου θα είναι πιο εύκολο!!!



    σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κρίμα είναι σίγουρα! αλλα δεν ξέρω τι μου γίνεται πραγματικά! απο την μία θέλω και απο την άλλη κάτι με σταματάει! τώρα τι είναι αυτό; Έλα μου ντε!

    Αμα το βρεις σταμάτα το! Σματς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την τεμπελιά πολλοί εμίσησαν το ψώνιο όμως κανείς! Αρον το πληκτρολόγιόν σου,αρχίνα να γράφεις κι ας τα σάπια για να μην αγριέψω για τα καλά λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε λεω με εβαλες στην πρίζα! Την έχω στα σκαρια την ανάρτηση! Λίγο λίγο θα την γράψω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα σου έρθει η όρεξη μην ανησυχείς απλά τώρα θες τον χρόνο σου!! Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου ρε Συννεφούλα! Θα φανεί! Φιλάκιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η μια σε εβαλε στην μπριζα... εγω να σικοσω τον διακοπτη με το ρευμα... μπας και την δουμε αυτην την $%%#$$# αναρτηση

    που κολας?

    πες οτι εχεις να πεις....

    γιατι ειμαστε εμεις εδω?
    ε?
    Ε?


    φιλια στο μετοπο :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν κατάλαβα!!!!!! Την έγραψα μόλις την αναρτηση αλλα είπα να σου απαντήσω πρώτα!

    Μη μου βρίζεις την αναρτηση μου!!! Και μμμμ μεγάλη δουλειά το φιλί στο μέτωπο τώρα θα γράψω άλλες 5 αναρτήσεις καπάκι :p χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε το φάλτσο σου!