Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Και αν είναι η μοίρα μου σακατεμένη... No2

Πριν διαβάσεις αυτό ενημερώσου εδώ: Και αν είναι η μοίρα μου σακατεμένη...

Αισχος αίσχος αίσχος... Τίποτα άλλο δεν μπορώ να πω πια... Έχει 2 μήνες η ιστορία με την HOL και πάνω που είπα οτι θα βρούμε μια άκρη μου στέλνουν ένα μήνυμα και μου λένε:
"HOL:Σας ενημερώνουμε οτι για τον αριθμό τηλεφώνου xxxxxxxx η προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης υπηρεσίας είναι 20/04/2009"

Ε γαμώ και εσάς και τις υπηρεσίες σας λαμόγια(που θα έλεγε και ο φίλος Λιακόπουλος)
Τόσο άχρηστοι είστε??? ΤΟΣΟ? Ναι τόσο και άλλο τόσο, ρητορική ήταν η ερώτηση.

Το μήνυμα το έλαβα χθές το μεσημέρι και μέσα στην χαρά μου νόμισα πως έλεγε για 20/03/2009 και το έχοuμε πει τόσες φορές ΔΕΝ πρέπει να χαίρομαι έτσι! Αφού με ξέρω!

Το ότι έλεγε για τον επόμενο μήνα το κατάλαβα σήμερα που πήγα σε ένα γραφείο που είναι αντιπρόσωποι της HOL για να μάθω πότε θα έρθει ο τεχνικός... Μόλις κατάλαβα το τραγικό λάθος έγινα έξω φρενών

"Στείλε αίτηση διακοπής ΤΩΡΑ" γύρισα και είπα στην γραμματέα η οποία με κοιτούσε και δεν ήξερε τι να πει... Στο καπάκι βγαίνω απο το γραφείο και πάω στον ΟΤΕ.

Ναι φίλοι μου ΟΤΕ γιατί όπως και να το κάνεις ο ΟΤΕ είναι σίγουρο πράγμα και σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλα μπαίνεις μέσα και τους το κάνεις καλοκαιρινό αμα λάχει!
Και σε περιπτώση που θυμάστε ΔΕN ήταν δική μου επιλογή να φύγω απο κει αλλα ας μη το ξαναπιάσουμε αυτό! Οπότε άλλον έναν μήνα για τον ΟΤΕ αλλα χαλάλι...

Τώρα είναι το καλύτερο της υπόθεσης είναι να μου ζητήσουν τον εξοπλισμό της HOL πίσω...
Και εγώ φυσικά θα τους απαντίσω όπως πρέπει, θα τους πουλήσω ιστορία ίδια με την δική τους! θα τους πω ναι θα σας το στείλω μόλις λυθεί ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω...δεν μπορώ να εντοπίσω την courier μόλις την εντοπίσω θα σας το στείλω...συγγνώμη για την καθυστέρηση!

Συμπέρασμα: Όσο ο ΟΤΕ είναι ο μόνος και μοναδικός με δικό του δίκτυο όλοι οι υπόλοιποι είναι κορδελιάστρες! Υπομονή άλλον έναν μήνα και αν δεν ξαναγράψω στείλτε μου στεφάνια!

Και συνεχίζεις εδώ:Και αν είναι η μοίρα μου σακατεμένη... No3

1 σχόλιο:

Κάνε το φάλτσο σου!