Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Και αν είναι η μοίρα μου σακατεμένη...

Καταρχάς να ευχαριστήσω τους 6-7 ανθρώπους που παρακολουθούν και τον SKPOUTZAKO που συμπονεί την κατάσταση μου :p

Aλλά όντως είναι τραγική η κατάσταση! Έχω να γράψω πάλι ένα κάρο πράγματα και δεν ξέρω και απο που να αρχίσω! Έχω να πω για πολυκατοικία και για HOL και για "ανθρώπους" που συνάντησα!

Ας πω όμως για το θέμα του ίντερνετ που είναι και το πιο κακότυχο όλων...



Είπα στο προηγούμενο ποστ πως περίμενα τους τεχνικούς να μου περάσουν την καινούρια γραμμή! Ναι? Ναι αλλά ΟΧΙ! Μη με βρίζετε θα το αναλύσω αμέσως!



Το λοιπόν περίμενα και εγώ ο καημένος ότι όλα έχουν πάει κατ' ευχήν και θα έρθουν οι τεχνικοί γιατί άργησαν λέει εξ αιτίας του οτι ο γειτονικός αριθμός που δώσαμε στη αίτηση(για να βρουν ποιος είναι ο κατανεμητής του ΟΤΕ που αντιστοιχεί στην διεύθηνση μου) δεν μπορούσε να εντοπιστεί! Μιλήσαμε όμως με τα κεντρικά της HOL και μας είπαν οτι λύθηκε αυτό και πλέον περιμένουμε τους τεχνικούς!

Ωραία είπα και φούσκωσα τα πνευμόνια μου με αέρα γεμάτος ικανοποίηση... Σε κάτι τέτοιες στιγμές ξεχνάω οτι έχω να κάνω με τον εαυτό μου και χαίρομαι χωρίς να πρέπει!

Οι μέρες περνάνε και τεχνικός πουθενά... τους πλακώνω στα τηλέφωνα. Να τους παίρνω εγώ να με παίρνουν πίσω αυτοί και άκρη να μην βρίσκω πουθενά...

Οι μέρες συνεχίζουν να περνάνε και μια όμορφη μέρα με παίρνει ένας τεχνικός και μου λέει οτι υπάρχει κόλλημα στην αίτηση και ότι δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα τους να δράσουν...Χμμμ ξανά πίσω στην εξυπηρέτηση πελατών ο φίλος σας που καπου σε αυτό το σημείο αρχίζει να μοιάζει με μπαλάκι του ping-pong...

Με λίγα λόγια μου λένε απο την εξυπηρέτηση οτι το πρόβλημα με τον γειτονικο αριθμο ΔΕΝ είχε λυθεί! ΝΤΙΝ ΝΤΑΝ! Μου είπε οτι λυπάται για το λάθος της είπα οτι δεν με βοηθάει το οτι λυπάται και κλείσαμε. Απο 'κει φτου ξανα απο την αρχή τελέφωνα απο δω απο 'κει μεχρι που μας λένε οτι το πρόβλημα είναι στο ότι οι του ΟΤΕ δεν μπορουν να τους πουν που είναι ο κατανεμητης γιατι δεν βοηθάει ο αριθμός...

Οι μέρες συνεχίζουν να περνάνε αργά και βασανιστικά! Τους δίνω άλλον αριθμό ο οποίος και αυτός μας έβγαλε αρνητικο...Τέλος βρήκα και έναν απο την πολυκατοικία και τον έδωσα και περιμένω αποτέλεσμα απο Δευτέρα... Πήγα και στον ΟΤΕ γιατι είναι αδύνατον να μην μπορούν να το βρούνε μιας και είναι κεντρικό σημείο... ΔΕΝ βρήκα άκρη ούτε εκεί για άλλον λόγω που θα αναλύσω σε άλλο ποστ!

Και για φινάλε τωρα θα σας πω το πιο τραγικό στην υπόθεση... Ψάχνοντας ΤΩΡΑ στα Whitepages του ΟΤΕ το τελευταίο νούμερο που έδωσα στην HOL με έκπληξη διαπίστωσα το εξής...Αντί 22 που είναι το νούμερο της οδού στο site το δίνει 30!!!!! ΙΣΩΣ να φτάει και αυτό τι άλλο να πω...Τώρα πως γίνεται αυτό δεν ξέρω να σας απαντήσω!

Η υπομονή μου για ακόμη μία φορά τεντώθηκε μέχρι που έσπασε και αφού έχω χάσει τον ύπνο μου ήρθα στο ιντερνετ καφε να τα γράψω!

Αναμονή για τα υπόλοιπα παρατράγουδα σε τούτο το παρακράτος που ζούμε!
Αντε γεια μας!

Και να τα υπόλοιπα: Και αν είναι η μοίρα μου σακατεμένη... No2,Και αν είναι η μοίρα μου σακατεμένη... No3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε το φάλτσο σου!